Feladatkezelő rendszerek: a nagy 2024-es árösszehasonlítás

Azon töprengsz, hogyan tehetnéd hatékonyabbá a munkanapjaid? Egy feladatkezelő szoftver ebben nagy segítségedre lehet. Kiknek és melyik program lenne a leghatékonyabb? És melyik szoftvert éri meg a legjobban beszerezni? Cikkünkből megtudhatod!

Feladatkezelő szoftver a káoszt átlátni vágyó zseniknek

Olyan mikro-vagy kisvállalkozó vagy, akinek post-it hegyeken és e-mailek dzsungelén kell átverekednie magát minden nap? A feladatkezelő rendszereket ebben az esetben Neked találták ki! 

Talán már lassan azt sem tudod, kinek mit és mikorra ígértél, pedig még fel is írtad (vagy talán épp ezért), miközben helyt kell állnod akár négy ember helyett is… Egyszerre a vállalkozásod adminisztrátorának, salesének, CEO-jának és marketingmenedzserének lenni tudjuk: nem kis feladat. Ám egy olyan programmal, amely teendőlistákkal, címkézési lehetőséggel és további, hasznos eszközökkel segíti munkád és magánéleted egyensúlyának fenntartását, kevésbé érzed majd mindezt megterhelőnek.

Feladatkezelő rendszerek és áraik 

1. TeamCollab

Jól hangzik egy átlagosan 30%-os produktivitás-növekedés? A Team Collab feladatkezelőjével ezt meg is valósíthatod – az igényeidnek megfelelő csomaggal!

  • Free: ha tudatos kezdő vállalkozó vagy, számodra ez lehet a legideálisabb. Többek között maximum 5 felhasználó, célkitűzés és projekt, valamint 100 MB tárhely létrehozása jár hozzá.
  • Basic: a digitalizálódó, fejlődő cégek csomagja. Mindössze 9900 Ft-os havidíjért 1 GB-nyi tárhelyet, 10 felhasználó regisztrálási és korlátlan feladatlista- és csapatlétrehozási lehetőségét kapod meg, és a Free csomag fukcióit. Nem is beszélve az integrációs lehetőségekről (pl. Zapier, Naptár).
  • Standard: ezt a projekt alapon működő, de magasabb szintre vágyó vállalkozások számára lett kifejlesztve. Ebben 24.900 Ft/hóért akár 25 felhasználód is lehet a programban, és elemezheted a projektek költségvetését, kockázatait is. Természetesen, mindamellett, amit a Basic csomagban már megkapsz.
  • Premium: a középvállalattá válás útjára lépő, világos célok alapján működő vállalkozások csomagja. Ebben 49.900 Ft/hóért korlátlan célkitűzésekre, három különböző nézetre, akár 50 felhasználó hozzárendelésére, és a Standard csomag funkcióinak az igénybevételére is lehetőséget kapsz. Számos további, hasznos beállítás igénybe vétele mellett.

2. Trello

Az egyik legnépszerűbb nemzetközi feladatkezelő rendszer szintén négyfél csomagajánlattal rendelkezik:

  • Ingyenes: ebben 250 munkatér-parancs, 10 tábla és korlátlan számú aktivitásnapló, kártya található – valamint egy mobilra is telepíthető app.
  • Standard: 5 dollár/fő/hóért korlátlan tárhelyet és táblát, fájlonként 250 MB tárhelyet, valamint haladó ellenőrzőlistákat kapunk. Akár egyszerre több projektet is nyomon követhetünk benne.
  • Premium: 10 dollár/fő/hóért itt már 5 különböző nézet igénybevételére, korlátlan számú munkatér-parancs futtatására, külsős tagoknak megfigyelési lehetőségre is nyílik lehetőség.
  • Enterprise: ez már egy egyéni árazású csomag, kifejezetten a nagyobb, 50-5000 fő közötti csapatoknak kifejlesztve. A honlapon ki is kalkulálható az igényeinknek legmegfelelőbb ajánlat.

3. Asana

A szintén igen keresett feladatkezelő árai pedig a következőképpen alakulnak:

  • Personal: az ingyenes opció korlátlan tárhellyel, üzenettel, projektekkel és aktivitás loggal rendelkezik, egészen 10 tagig.
  • Starter: a kezdő csomagot 10.99 euró/hó/főért vehetjük igénybe. Itt korlátlan vendégszámmal, 500 csapattaggal és 250 automatizmust igénybe véve kommunikálhatunk.
  • Advanced: az ennél fejlettebb, haladó csomagot 24.99 euró/hó/főért kínálja az Asana. Ebbe szintén 500 főig vehetünk fel embereket, de 25.000 automatizáció és 20 portfólió válik ezért lehetővé számunkra.
  • Enterprise, Enterprise +: az igazán személyre szabott ajánlatok – a Trellohoz hasonlóan – itt is egyedi árfekvés szerintiek. Ennek árát nem találjuk meg a honlapjukon, viszont itt már korlátlan felhasználó veheti igénybe az Asana Intelligence-t és a fejlett integrációs lehetőségeket.

4. Just Doo

A modern időgazdálkodási elveknek megfelelően felépített feladatkezelő könnyebbé teszi a csapatmunkát és az egyéni távmunkát. Mindezt az alábbi csomagajánlatokkal:

  • Ingyenes: ez egyetlen felhasználónak teszi lehetővé korlátlan partner, 10 projekt és 50 feladat kezelését.
  • Üzleti: ez a csomag 1275 Ft/hó/fő árért (azaz 15.300 Ft/év/főért) 1 GB-nyi tárhelyet, korlátlan riportokat, projekteket és projektstatisztikákat nyújt.
  • Üzleti+CRM: ebben pedig 1658 Ft/hó/fő árért (azaz 19.890 Ft/év/főért) a korlátlan projektek, projektstatisztikák és feladatok mellett CRM ügyfélkezelő modult és 1 GB-nyi tárhelyet is kapsz.

A bőség zavara: melyik legyen?

Egyrészt az, amelyik a leginkább megfelel a céljaidnak. Másrészt pedig, egy olyan program, amelyik kezelését valószínű, hogy lesz időd (és türelmed) meg is tanítani az alkalmazottaidnak. A kellő elszántság, a világos célkitűzések és a kollégáid átállásának kivárása nélkül ugyanis nem lesz sok értelme egyetlen feladatkezelő bevezetésének sem. Ám ha tudod, Neked és a csapatodnak mire van szükségeteket, egy ilyen szoftverrel fejlődésetek új lendületet vehet!